Известие

Collapse
No announcement yet.

Общо м/у температура на водата и климатроник

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Даммм...
    отива...
    вчера се прибрах от извънградско...
    определено не ралти термостата...
    дано да не е нешо друго...
    нагоре към Юндола за нула време качи 90 градуса и се зарадвах...
    Ама на връщане по нанадолнището стрелката направо спадна... Дейш..
    Начи ..
    1. Има ли вариант тва да става зарад некъв проблем с парното ?? периодично ми излиза "оня" надпис, да ходя в уършопа...
    2. Ако до нова година покарам така, какъв е шанса да се прее.е нещо по сериозно ?

    ---------- Post added at 07:57 ---------- Previous post was at 07:56 ----------

    Даммм...
    AR 155 2.0 16V Never Forget You
    AR 166 2.4 JTD

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Yureti Покажи съобщение
      Даммм...
      отива...
      вчера се прибрах от извънградско...
      определено не ралти термостата...
      дано да не е нешо друго...
      нагоре към Юндола за нула време качи 90 градуса и се зарадвах...
      Ама на връщане по нанадолнището стрелката направо спадна... Дейш..
      Начи ..
      1. Има ли вариант тва да става зарад некъв проблем с парното ?? периодично ми излиза "оня" надпис, да ходя в уършопа...
      2. Ако до нова година покарам така, какъв е шанса да се прее.е нещо по сериозно ?

      ---------- Post added at 07:57 ---------- Previous post was at 07:56 ----------

      Даммм...
      Със сигурност нямаш никакъв шанс да я прегрееш.
      Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

      Comment


      • #18
        Колеги,
        Има един сигурен начин да се разбере дали термостат е за смяна (измервание или друго) или не ??

        Моята е 166 ЖТД и също от зимата много рядко виждам стрелката да достигне до 90град - по скоро стой на околу 70град и ако я напъвам малко догава се качи до 90град. Не карам със парно на макс и карам доста леко (под 2000 об, и повече околу 1500).
        Обаче като пускам парното явно духа топлои и става лято вув купето
        През жегите стигаше до 90град.

        Сега вапрос е дали е за смяна този термостат или просто заради ниските температури и начин на каране е нормално да не се качи до 90град?
        Не е скъп този термостат но все пък ако не е за смяна не ми се хвърли пари на вятара...
        Last edited by Christweil; d.m.y г., 11:35.
        Alfa 166 2.4JTD 136hp + ксенон 4300к + добавен Cruise Control + нов държач за дясно задно стъкло + ново Турбо (оригиналното така че никъв ремап мимап) + интеркулер "тунинг" от Румен + ремонтирана ГНП + още много идей за подобрение

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Christweil Покажи съобщение
          Колеги,
          Има един сигурен начин да се разбере дали термостат е за смяна (измервание или друго) или не ??

          Моята е 166 ЖТД и също от зимата много рядко виждам стрелката да достигне до 90град - по скоро стой на околу 70град и ако я напъвам малко догава се качи до 90град. Не карам със парно на макс и карам доста леко (под 2000 об, и повече околу 1500).
          Обаче като пускам парното явно духа топлои и става лято вув купето
          През жегите стигаше до 90град.

          Сега вапрос е дали е за смяна този термостат или просто заради ниските температури и начин на каране е нормално да не се качи до 90град?
          Не е скъп този термостат но все пък ако не е за смяна не ми се хвърли пари на вятара...
          Щом не пада под делението,където си мислиш,че е 70/реално е около 80/градуса,термостатът ти е здрав.Хубаво е да я караш в диапазона на обороти м/у 2000 и 3000, 1500 са под оптималните.
          Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Christweil Покажи съобщение
            Колеги,
            Има един сигурен начин да се разбере дали термостат е за смяна (измервание или друго) или не ??

            Моята е 166 ЖТД и също от зимата много рядко виждам стрелката да достигне до 90град - по скоро стой на околу 70град и ако я напъвам малко догава се качи до 90град. Не карам със парно на макс и карам доста леко (под 2000 об, и повече околу 1500).
            Обаче като пускам парното явно духа топлои и става лято вув купето
            През жегите стигаше до 90град.

            Сега вапрос е дали е за смяна този термостат или просто заради ниските температури и начин на каране е нормално да не се качи до 90град?
            Не е скъп този термостат но все пък ако не е за смяна не ми се хвърли пари на вятара...
            Аз откакто смених термостата заковава на 90 и не мърда,без значение дали е на макс.вентилатора

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
              Щом не пада под делението,където си мислиш,че е 70/реално е около 80/градуса,термостатът ти е здрав.Хубаво е да я караш в диапазона на обороти м/у 2000 и 3000, 1500 са под оптималните.
              Колега, не бъди толкова убеден, стреелката трябва да показва 90 градуса, ни повече, ни по-малко. По мой лични впечатления поне..


              Първоначално публикувано от popaay Покажи съобщение
              Аз откакто смених термостата заковава на 90 и не мърда,без значение дали е на макс.вентилатора
              Last edited by souze; d.m.y г., 13:28.
              "Аз не съм гинеколог по принцип, но мога да погледна"

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от souze Покажи съобщение
                Колега, не бъди толкова убеден, стреелката трябва да показва 90 градуса, ни повече, ни по-малко. По мой лични впечатления поне..




                Мърдането на стрелката е функция,не само на работата на термостата,а и на датчика.Понякога се сменя само термостатът и то няколко пъти,без да се отчита,че и датчика има определен живот.Също така и индикаторът на панела се заиграва с времето.Щом в студът на колегата му държи подобна температура,значи има хляб в термостата.
                Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                Comment


                • #23
                  Нещо не ми е ясно за купуване на термостат - има ли със и без дачик че виждам разлика във цената (и то яка) при ахм ауто примерно ?? или само се продава със дачик ?
                  Ако има и без, откаде се разбира дали дачик също е за смяна или не ?
                  Alfa 166 2.4JTD 136hp + ксенон 4300к + добавен Cruise Control + нов държач за дясно задно стъкло + ново Турбо (оригиналното така че никъв ремап мимап) + интеркулер "тунинг" от Румен + ремонтирана ГНП + още много идей за подобрение

                  Comment


                  • #24
                    Продава се както само термостат,така и комплект от термостат и датчик.Второто е естественно по-скъпо.
                    Колкото до датчика,няма начин да не разбереш,кога даде фира.Като ти тръгнат вентилаторите на радиатора с даването на контакт и светне дюзата-сигурен мъртвец.
                    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Yureti Покажи съобщение
                      Даммм...
                      отива...
                      вчера се прибрах от извънградско...
                      определено не ралти термостата...
                      дано да не е нешо друго...
                      нагоре към Юндола за нула време качи 90 градуса и се зарадвах...
                      Ама на връщане по нанадолнището стрелката направо спадна... Дейш..
                      Начи ..
                      1. Има ли вариант тва да става зарад некъв проблем с парното ?? периодично ми излиза "оня" надпис, да ходя в уършопа...
                      2. Ако до нова година покарам така, какъв е шанса да се прее.е нещо по сериозно ?

                      ---------- Post added at 07:57 ---------- Previous post was at 07:56 ----------

                      Даммм...
                      днес смених термостата и датчика ...
                      за по-малко от два километра закова 90 градуса ....

                      Иначе заран, като тръгна за 6 километра зорлем качва едно деление... Вярно, тогава е по-студено...
                      Ама, колко да е по-студено. ???
                      AR 155 2.0 16V Never Forget You
                      AR 166 2.4 JTD

                      Comment


                      • #26
                        е ква му е работата на тоя датчик на термостата,отваря големия кръг или е за лампата при стрелката
                        alfa 166jtd@super

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от genko1982 Покажи съобщение
                          е ква му е работата на тоя датчик на термостата,отваря големия кръг или е за лампата при стрелката
                          Тоя датчик дава всички температурни данни на колата и на всичкото отгоре пуска и перката, а освен това пък и показва на задкормилното у-во каква е температурата на двигателя
                          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                          sigpic
                          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                          Comment


                          • #28
                            А възможно ли е прецакан датчик, но здрав термостат, да е причината за бавно загряване?
                            Ама много бавно - десет километра са ми нужни да загрея.
                            166 2.4 JTD

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от SoHm Покажи съобщение
                              А възможно ли е прецакан датчик, но здрав термостат, да е причината за бавно загряване?
                              Ама много бавно - десет километра са ми нужни да загрея.
                              Датчика само отчита температурата на мотора не я управлява - освен ако не ти работят перките постоянно, което пък няма да пречи много ако термостата е здрав и затворен
                              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                              sigpic
                              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                              Comment


                              • #30
                                Перките уж си работят нормално.
                                Термостата трябва да е здрав, защото веднъж стигне ли 90 градуса, температурата не мърда повече. Стария термостат беше постоянно отворен и даже да е загряла, веднага щом изляза извън града и включа на щеста с 1500 оборота падаше на 70 градуса, а тоя нищо такова не прави.
                                Антифриза го смених преди две седмици,запалих на място да си обезвъздуши, долях малко, после покарах 30 километра и долях още малко, колкото да стигне точно преди чертичката за максимум и оттогава не е мръднал.
                                166 2.4 JTD

                                Comment

                                Working...
                                X